Benvenuti à Shantou Mengxing!
banner 12

Mengxing MFC9070!!!Novu Sviluppu 3 Stazioni Thermoforming Machine

A causa di a dumanda di u mercatu, a macchina di termoformatura plastica è l'affari di imballaggi alimentari anu una bona opportunità per sviluppà in questu mumentu.Shantou Mengxing Package Machinery Co., LTD cuncepisce una nova generazione di termoformatrice d'alta capacità MFC9070.

Cù più di 20 anni di sperienza in u campu di termoformatura, è a quantità di feedback da a pratica di i nostri clienti, MFC9070 mostrarà un rolu principale in a nostra linea di prudutti in i prossimi anni.

E caratteristiche principali di a macchina:
1.900mm * 700mm grande zona di furmazione.
2.Max.a larghezza di u fogliu hè 940 mm, a lunghezza di l'alimentazione di u fogliu hè 700 mm.
3.Base nantu à l'anzianu sistema, aghjustemu una funzione di prutezzione di gas-off più affidabile à u nostru sistema automaticu di serratura di muffa.
4.Moreover, u sistema di mudificazione rapida di u muffa hè ancu aghjuntu, chì registra i dati di pusizioni di ogni stazione per un regnu elettronicu.Pò arregistrà è salvà i paràmetri di produzzione di ogni muffa.È hè cumpatibile cù a nostra macchina antica mudellu.U tempu cambiante di stu sistema hè di circa 20 minuti, è migliurà assai l'efficienza di a produzzione.
5.A forza di serratura di muffa hè di 80 tunnellate, a forza di taglio hè di 90 tunnellate.Hè adattatu per grandi spazii di furmazione è esigenze di taglio.
6.U moldu di furmazione hè più flexible.Pò esse installatu cù servo plug assist.A stazione di furmazione hà a funzione Gate Cut in Mold, chì aiuterà i clienti à cutà u costu, per quessa ponu facilmente sceglie un prucessu di fabricazione di muffa differente da i so bisogni.
7.The stacking stacking cuntene multi-funzione.Dipende da diverse esigenze di diversi clienti, stacking downward o stacking manipulator sò tramindui dispunibuli per esse sceltu.
8.Avemu una patente d'invenzione di u fornu di riscaldamentu.Puderà aiutà u fornu si move vicinu à u moldu di furmazione, chì migliurà u livellu di sicurità di a produzzione.U preriscaldatore hè opzionale.Pò furnisce almenu 6 volte più longu in a durata di riscaldamentu chè prima è migliurà l'efficienza di a produzzione è l'effettu di furmazione di foglia grossa.

Cum'è una fabbrica di termoformatura prufessiunale stabilita in u 1998, avemu una sperienza di termoformatura per cuncepisce è fabricà una macchina termoformatrice di qualità prufessiunale per diverse fabbrica di pacchetti di plastica.E nostre suluzioni di macchine di termoformatura cumplettamente automatiche offrenu ampi vantaghji, cumprese stabilità strutturale, testabilità, efficienza di costu è precisione di cuntrollu efficace.Avemu benvenutu à lascià i bisogni di a macchina quì.Grazie!


Tempu di pubblicazione: 30-oct-2022